Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016

59+1 random facts ή 59+1 αναρτήσεις σε μία

Λίγο πριν ξεκινήσω τις δουλειάς στο παραμελημένο μου σπίτι, ανεβάσω 100+ φωτό που περιμένουν
υπομονετικά στη ψηφιακή αλλά και πριν το ξεχάσω, σκέφτηκα πως είναι η κατάλληλη ώρα για αυτή την ανάρτηση.
Οκ. Μπορεί όχι ακριβώς αυτή, αλλά τουλάχιστον γράφεται εύκολα, γρήγορα και
κυρίως μπας και ξεκινήσει και φέρει τις υπόλοιπες που θεωρώ στο μυαλό μου χρωστούμενες.
Εδώ να πω πως το μάτι μου έχει πάρει δύο-τρεις παρόμοιες, αλλά αρχικά την βρήκα εδώ,
που ανήκει στη μαμά Γιάννα. Here we go.



  1. Γεννήθηκα τον Μάη του 1993
  2. Έχω ελληνική ποντιακή καταγωγή κι από τους δύο γονείς, αλλά και προγιαγιά με εβραϊκή καταγωγή από τη πλευρά του πατέρα μου
  3. Έχω τρέλα με τις γάτες, ταιριάζουμε και στο χαρακτήρα και θαυμάζω την ηρεμία τους
  4. Only child
  5. Όλα τα ξαδέρφια μου είναι αγόρια, ήμουν το πρώτο κοριτσάκι στην οικογένεια μετά τη θεία του πατέρα μου, για 4 γενιές
  6. Έμαθα 3 γλώσσες 
  7. Γνώρισα τον mr.Γ 7+ χρόνια πριν κι έχουμε διαφορά 8,5 χρόνων
  8. Παίζοντας ένα online παιχνίδι
  9. Συζούμε μαζί σχεδόν 5 χρόνια (πότε έγινε αυτό;;;)
  10. Ξεκίνησα το Mary's lab εντελώς τυχαία το 2012
  11. Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το πράσινο
  12. Είμαι ταύρος στο ζώδιο και στον ωροσκόπο
  13. Έδωσα πανελλήνιες τρεις φορές, οι δύο πρώτες καθαρά από χαζομάρα, καθώς δεν είχα δηλώσει δεύτερη ξένη γλώσσα
  14. Είμαι fan οτιδήποτε αμερικάνικου. Events, Halloween, σειρές κοκ.
  15. Μου αρέσει έτσι να γιορτάζουμε Halloween στο σπίτι μας
  16. Έφηβη είχα τρέλα με τους RHCP και τους Metallica
  17. Έχω ταξιδέψει με τους γονείς εντός κι εκτός συνόρων για διακοπές μικρή, τώρα στα 23, τα ταξίδια μου είναι παντελώς αδιάφορα
  18. Στο σχολείο είχα ελάχιστους καθηγητές που μου έμαθαν πολλά και αγάπησα πολύ, με τους υπόλοιπους είχαμε διαμάχη
  19. Δε κατάφερα να μάθω ποτέ κάτι παπαγαλία, απλώς δε μπόρεσα
  20. Έχω πολύ πείσμα, ο μόνος που κατάφερε να το μειώσει είναι ο mr.Γ
  21. Ανοίγομαι εύκολα σε ανθρώπους
  22. Κι ανοίγω το σπίτι μου το ίδιο εύκολα
  23. Μιλάω πολύ
  24. Είμαι πάντα διαθέσιμη ν'ακούσω
  25. Δίνω απλόχερα τον χρόνο μου σε ανθρώπους
  26. Έχω μεγάλο πάθος με αυτό που κάνω, θεωρώ πως γίνομαι μέρος στιγμών που δεν μοιράζεται και κανείς εύκολα με ξένους
  27. Βλέπω μανιωδώς ξένες σειρές, ποιοτικές ή όχι
  28. Είμαι βιβλιοφάγος, κάτι που πήρα από τη μητέρα μου. Σπίτι έχουμε μια τεράστια βιβλιοθήκη που είναι ένα μικρό μέρος μόλις όσων έχει διαβάσει.
  29. Είμαι night owl, συχνά λόγο δουλειάς 
  30. Πίνω πολύ ελαφρύ καφέ και ποτά, τα κατεβάζω κάτω μονιμιάς
  31. Μου αρέσει να ξεχωρίζω τις εποχές
  32. Δεν αντέχω τα χριστουγεννιάτικα πριν τον Δεκέμβρη
  33. Το πρώτο μου φαγητό, γιουβαρλάκια σούπα, το έφτιαξα με τους γονείς μου, 6 χρονών
  34. Θεωρώ τον πατέρα μου υπέυθυνο για το πάθος μου για τη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική
  35. Δεν σπούδασα ούτε παρακολούθησα κάποιο σεμινάριο ποτέ μου για κανένα από τα δύο, το θεωρώ χάσιμο χρόνου
  36. Έχω δύο αγαπημένα μέρη, ΙΚΕΑ και ΑΒ
  37. Πάντα ήθελα να κάνω κοριτσάκι, αλλά συμφιλιώνομαι με την ιδέα του αντίθετου φύλλου
  38. Λατρεύω το κολύμπι, αν και δεν αισθάνομαι άνετα όταν βρίσκομαι σε θάλασσα με φύκια ή σκοτεινό βυθό
  39. Δεν μου αρέσει η υποκρισία
  40. Έχω πειστεί πως όλα γίνονται για κάποιο λόγο, συχνά δεν βλέπουμε το γιατί εκείνη τη στιγμή
  41. Είμαι pro choice
  42. Πιστεύω πως ο κόσμος έχει χάσει την απλή κοινή λογική, γι'αυτό κι έχει ξεφύγει
  43. Σκέφτομαι συχνά ταυτόχρονα πολλά πράγματα
  44. Επίσης θα περάσω πολλές ιδέες από το μυαλό μου, αλλά δε θα φτάσω να τις κάνω ποτέ ή θ'αργήσω (όπως να γράψω τελικώς μια ανάρτηση)
  45. Είμαι πολύ ανυπόμονη, και προσπαθώ να το αλλάξω
  46. Κολλάω συχνά στα ίδια και τα ίδια ρούχα που νιώθω άνετα
  47. Δεν ακολουθώ τη μόδα 
  48. Ψωνίζω συχνά με την αφή, όσο πιο μαλακό και άνετο είναι κάτι, τόσο το θέλω
  49. Μου αρέσει να σχεδιάζω πάρτι, γιορτασμούς και δώρα
  50. Εάν θέλω να γίνει κάτι σωστά ή άμεσα, θα το κάνω η ίδια (όπως να βάψω τη κρεβατοκάμαρα 23 Δεκέμβρη)
  51. Είμαι σπιτόγατα
  52. Μιλάω εύκολα μόνη μου ενώ δουλεύω ή σιγοτραγουδάω 
  53. Δεν είμαι καθόλου φαν του τηλεοπτικού φακού (στο δρόμο) ή γενικά από κάποιον άλλον εκτός από εμένα
  54. Μου αφήνουν πολύ εύκολα εντύπωση οι ταινίες ή τα βιβλία
  55. Μικρή περίμενα υπομονετικά το γράμμα μου από το Hogwarts
  56. Είμαι last minute person αλλά θα τα καταφέρω πάντα εγκαίρως!
  57. Το σπίτι μας είναι συνήθως σε κατάσταση χάους, όσο τέλεια κι αν το φτιάξω
  58. Έχω εμμονή με το παγωμένο τσάϊ
  59. Δίνω πολύ βάση στα λόγια και τη γνώμη των άλλων, και ξέρω πως δεν πρέπει

    +
  60. Είμαι αυθόρμητη και το αγαπώ



This entry was posted in

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου